Free counter and web stats

sunnuntaina, maaliskuuta 30, 2008

Elämäsi rakkaus

Maaliskuu 30

Minä olen sinun rinnallasi. Minä olen sinun kanssasi kaikessa, mitä teet. Minä hallitsen sinun ajatuksiasi. Minä innoitan sinua. Minä ohjaan sinun askeliasi.

Minä vahvistan sinua, ruumistasi, henkeäsi ja sieluasi. Minä olen yhdyssiden sinun ja näkymättömässä maailmassa olevien välillä.

Minä olen sinun elämäsi suuri rakkaus.
Minä hallitsen ja valvon sinun kohtaloasi.
Minä olen sinun Valvojasi, Puolustajasi, Huolehtijasi, Ystäväsi.

Rakasta minua enemmän ja enemmän. Niin tekemällä pääset osalliseksi Minun valtakuntani rikkauksista ja nautinnoista.

Puhu Herra (Toim. A.J.Russell)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Osuvaa tekstiä. Russellin kirjat "Puhu Herra" ja "Jumala puhuu" ovat olleet kovin suosittuja ympäri maailman. Viime mainittu jopa maailaman eniten myytyjen kirjojen listalla.
Sieltä löytyy lohduttavaa ja neuvovaa Sanaa joka päivälle.