Free counter and web stats

lauantaina, helmikuuta 10, 2007

Tule siksi, mikä olet

"Och nu Herre, skall jag med din hjälp bli mig själv". Kierkegaard


Kirjasta Hiljaisuuden rukouksia:

Herra -sinä tunnet sisimmät vaikuttimeni
kaikessa mitä teen ja sanon.
Ei mikään ole sinulta salassa.
Sinä tunnet minut kokonaan.
Se tuntuu turvalliselta, Herra.
Minun ei tarvitse välittää toisten arvioista,
olivatpa ne myönteisiä tai kielteisiä.
Eikä minun tarvitse arvostella tai tuomita itseäni.

Minun on tarpeen vain elää niin lähellä sinua,
että sinä voit tehdä minut uskolliseksi omassa tehtävässäni.
Sinä rakastat minua läpikotaisin.
Minussa ei ole mitään syvyyden sopukkaa,
johon rakkautesi ei yltäisi,
ei rajamuureja eikä sulkuja,
joiden läpi rakkautesi ei tunkeutuisi.

Sinun rakkaudessasi voin eheytyä
yhdeksi sen tarkoituksen kanssa
joka sinulla on minusta -
olla Jumalan salaisuuksien hoitaja
omalla paikallani.
Kiitos, että sinä päivä päivältä
tahdot ohjata minua syvemmälle rakkauteesi
niin että näen tehtäväni selvemmin
ja rohkeammin, epäilemättä sitä,
että sinä itse olet antanut ne minulle.
Annan elämäni kokonaan sinun rakkautesi varaan.
AAMEN.

Elina

Ei kommentteja: