Free counter and web stats

keskiviikkona, marraskuuta 01, 2006

Lepoa Herrassa!

Päivän rukous lempirukouskirjastani Hiljaisuuden rukouksia (suom. Anna-Maija Raittila)

Tulen luoksesi, Herra, lepäämään sinussa,
lepäämään sinun rakkaudessasi.
Minun on niin vaikea irtautua
kaikista omista aikeistani.
Haluaisin olla tehokas.
Mutta kiitos, Herra, että olet osoittanut minulle,
kuinka minä vain sinussa voin kypsyä ja kasvaa
palvelmaan lähimmäisiäni.
Auta, että sallisin sinun muovata ja ohjata itseäni.

Sinussa on minun elämäni tarkoitus.
Siksi jätän itseni kokonaan sinun käsiisi.
Ohjaa minua päivä päivältä niissä tehtävissä,
jotka olet tarkoittanut minulle.
Silloin rohkenen ottaa sen riskin,
että minut ymmärretään väärin,
että epäonnistun,
ja uskallan olla iloinen, jos kaikki menee hyvin.
Minähän lepään koko ajan sinun rakkaudessasi.
Kiitos, että saan elää tässä luottamuksessa,
että sinä täytät minussa työsi.

Taustalla soi Credo-levy. Siinä Carola laulaa

"Som en båt i en säker hamn,
får jag vila i din famn
vila Gud, vila Gud
som en båt i en säker hamn."

Todellista lepoa Herrassa!
Elina

Ei kommentteja: