Free counter and web stats

sunnuntaina, elokuuta 24, 2008

Naisellisia runoja

Tässä muutama runo kirjasta "Kauniiksi kutsutaan neitoa". Kirja on Suomen Lähetysseuran tuotantoa, ja siinä on runojen lisäksi naisen elämään sopivia lauluja. Suosittelen lämpimästi!

Ansioluettelo

Jumala,
kun kuuntelin radiosta kesän hengellistä juhlaa,
jossa laulettiin "Käy yrttitarhasta polku",
jäin ihmettelemään omaa ylpeää elämääni.

Tajusin, että Sinä, Jumala,
kutsuit juuri silloin minua.
Haluan nyt antaa elämäni
Sinun käyttöösi.

Mitä tekisin?
Opeta ja ohjaa minua, Jumala.
Haluaisin olla muiden avuksi,
olen rohkea rajojen yli kulkija,
sosiaalinen yksilö.
Osaan paljon erilaisia asioita.
Tässä minun ansioluetteloni, Jumala.

Aamen.

Irja Aro-Heinilä


Virheitä tulee

Teen työtäni epävarmana ja
virheitä tulee.
Auta löytämään oikea suunta.
Anna Hengen tuulten puhaltaa.
Anna yhteys
erilaisten ihmisten keskelle.

Olen Sinun.

Aamen.

Irja Aro-Heinilä

Ei kommentteja: