Free counter and web stats

torstaina, elokuuta 14, 2008

Yllätysten Jumala

Tänään olen ollut vähän allapäin. Osittain se on johtunut siitä, että olen vapaapäivän kunniaksi joutunut askaroimaan budjettien ja vihkipuheen kimpussa. Toisena syynä on ollut se, että koen epäonnistuvani monissa asioissa, vaikka pyrkimykseni ovat alunperin hyviä. Ei tunnu kivalta, kun aidosti yrittää tehdä hyvää ja saa kiitokseksi aikaan jotain pahaa. Alakulon keskellä olen kuitenkin kuunnellut ihanaa ylistysmusiikkia ja pyrkinyt olemaan Jumalan läsnäolossa.

Illalla Jumala osoitti olevansa kaiken ylistykseni arvoinen. Saimme Lauran kanssa ihanan lahjan Jumalalta, kun ystävämme antoi muotitietoiselle neidillemme pussillisen kauniita vaatteita. Nyt säästyy äidiltä monta pennosta, puhumattakaan hermoista ja kallisarvoisesta ajasta. Kiitos Rakas Ystävä ja kiitos Rakas Jumala!

Jumala,
sinä uskomattomien yllätysten Jumala:
On ihanaa ajatella,
että sinulla on suunnitelma jokaiselle meistä.
Kiitos, että tahdot minulle vain hyvää.
Minä olen sinun. Aamen.

Monica Vikström-Jokela: Kirkkovuosi lasten kanssa

Ei kommentteja: