Free counter and web stats

tiistaina, helmikuuta 20, 2007

Tapahtukoon sinun tahtosi!

Elämä olisi sangen raskasta ilman Jumalan apua ja johdatusta. Nostan hattua niille ihmisille, jotka selviävät elämästä yksin. Itse en selviä!

Kuinka mahtavaa onkaan suurten muutosten keskellä luottaa siihen, että Jumala pitää huolta. Hän on valmistanut jo askeleet, joita meidän tulee kulkea. Kerta toisensa jälkeen saan muistuttaa itseäni siitä, että Jumalan suunitelmat ovat loppujen lopuksi parhaimmat. Hän tuntee täydellisesti olosuhteet ja tilanteet. Hän tietää, missä tarvitsee minua työhönsä. Hän on Herra, minä olen hänen pieni palvelijansa. Tapahtukoon sinun tahtosi!

Ja taas löysin ihastuttavan elämäntilanteeseeni sopivan rukouksen HIljaisuuden rukouksia -kirjasta.

Yhdessä sinun kanssasi, Herra,
uskallan kulkea pimeässä,
uskallan elää turvattomuudessa ja epävarmuudessa,
uskallan toimia kaikkea ihmisjärkeä vastaan.
Kiitos sinulle, että olet kanssani joka hetki.
Sinä tunnet minut kokonaan.
Sinä tunnet turvattomuuteni, epäluuloisuuteni.
Sinä tiedät, etten omin voimin pystyisi seuraamaan tahtoasi.
Tiedät, että tarvitsen sinua.

Kiitos, että suljet minut rakkauteesi,
anteeksiantoosi, voimaasi,
joka antaa minulle rohkeutta mennä ilomielin
sinne minne sinä haluat.
Kiitos, että saan olla edessäsi lapsena,
luottaa sinuun,
antaa kaiken sinun haltuusi,
niin että voit toimia kanssani miten tahdot.
Tapahtukoon sinun tahtosi
minun elämässäni,
Herra.

Elina

Ei kommentteja: