Free counter and web stats

maanantaina, tammikuuta 21, 2008

Saan olla luonasi

Ja taas yksi rukous erinomaisesta kirjasta "Hiljaisuuden rukouksia"

Taivaallinen Isä -
ei kukaan ole minua niin lähellä kuin sinä.
Sinä ikävöit ja rakastat minua,
kokonaan, varauksitta.
Sinä ymmärrät minua olemukseni syvyyksiin saakka,
jonne en itse yllä luotaamaan
ajatuksiani ja tunteitani.
Sinussa on elämäni alku,
sillä sinä olet Elämän lähde.
Sen elävässä vesivirrassa saan uudistua koko ajan:
kaikki minun lähteeniovat sinussa.

Sinussa olen vapaa ihminen,
jonka ei ole tarpeen kysyä muuta
kuin mitä sinä minusta tahdot.
Sinun edessäsi saan kysellä kutsumustani
päivästä päivään.
Kaiken epäonnistumiseni saan jättää
sinun rakkautesi varaan
ja vaeltaa eteenpäin
tietäen, että sinä tiedät,
mitä tehtäviä vielä minulle annat.
Kiitos, että saan olla luonasi -sinussa -aina.

Ei kommentteja: