Free counter and web stats

perjantaina, helmikuuta 01, 2008

Tee minusta aito ja vapaa!

Vaarallisen naisen rukous:

Herra Jeesus Kristus -
sinä haluat minun täyttä vapauttani, täyttä
vapautumistani
kaikesta, mikä estää minua elämästä aidosti,
teeskentelemättä. Sinä tahdot juurruttaa minut
niin syvälle rakkauteesi,
että voisin toimia terveemmässä itseluottamuksessa
keskellä arkeani.

Sinun rakkautesi varassa, siihen luottamalla
uskallan antaa itselleni luvan
väistää kritiikkiä, jonka koen kohtuuttomaksi,
ja tehdä sen myönteisellä tavalla.
Herra, minä ymmärrän, ettei minun ole syytä
eristäytyä,
kun ihmiset kohdistavat minuun aiheettomia
syytöksiä.
Minun ei tarvitse edes puolustautua.
Sen sijaan saan levätä siinä itseluottamuksessa,
jonka perusta on sinun rakkautesi,
rakkautesi, jossa koko olemukseni on toivottu
ja hyväksytty.

Herra, pyydän sinua: Auta minua luottamaan
sinuun yhä syvemmin,
niin että vapaudun tuskasta ja eristäytymisen halusta,
haluan puolustella itseäni,
pettymyksen tunteista, ettei minua ole ymmärretty.
Opeta minua itseäni ymmärtämään ja antamaan
anteeksi.
Anna meidän jokaisen kehittyä
sinun tahtosi suuntaan.
Kiitos, että me kaikki saamme olla yhtä
sinun rakkaudessasi. Aamen.

Ei kommentteja: