Free counter and web stats

maanantaina, tammikuuta 12, 2009

Vastaukseni haasteeseen

Vastaukseni Olemattoman haasteeseen:

(Olematon löytyy lukijoistani. Valitettavasti olen tekninen käsi enkä osaa linkittää :)!)

OLEN: 33 v. 165 cm.

TEEN: Toimin seurakuntapastorina Paavalin seurakunnassa ja toimin kotihengettärenä perheessämme, johon kuuluu kolme lasta ja Mies.

OSAAN: Tehdä monta asiaa yhtä aikaa. Opiskeluaikana tein esimerkiksi yhtä aikaa kreikan läksyjä ja luin kirjaa serkulleni, jota olin hoitamassa. Joskus olen yllättänyt itseni tekemästä neljää asiaa yhtä aikaa: tein ruokaa, pidin vauvaa sylissä, puhuin puhelimessa ja aloin vielä aikani kuluksi tekemään reisilihasjumpaa. Onneksi tajusin lopettaa ennen kuin sattui vahinkoa! Olen nimittäin välillä melkoinen sähläri ja tosi kömpelö!

KYTTÄÄN: Sähköposteja, Facebookia sekä tietysti blogiini tulevia kommentteja! Kyttään myöskin puhelinta nin, että ryntään heti katsomaan, kuka lähetti tekstiviestin.

SALAILEN: Olen hyvin avoin ihminen enkä salaile yleensä mitään omia asioitani. Toisten asioista osaan olla tarvittaessa hyvinkin hiljaa.

KÄYTÄN: Rainbow- tai Pirkka-hammastahnaa.

OLEN HAKA: Innostumaan asioista sekä löytämään asioiden hyviä ja hauskoja puolia.

OLEN SURKEA: Lasten kuravaatteista ja vastaavista huolehtimisessa olen välillä aika surkea.

OLEN PARHAIMMILLANI: Syvällisissä keskusteluissa, esiintyessäni erilaisissa lasten tapahtumissa, välillä kirjottaessani.

TOIVEAMMATTINI: Viihdyn hyvin pappina, mutta välillä voisin tehdä ainakin projektiluonteisesti sellaisia teologin hommia, jossa voisin kirjoittaa enemmän.

MIKÄ VIHANNES OLISIN: Pirteä kuin porkkana.

MINNE ET HALUAISI JOUTUA: Viihdyn melkein missä vaan.

MINNE HALUAISIT JOUTUA: Taivaaseen :)

MINKÄ MAALAISEKSI SINUA LUULLAAN ULKOMAILLA: Joskus luultiin italialaiseksi. Rakastan Italiaa!

MIKÄ OLIT EDELLISESSÄ ELÄMÄSSÄSI: En usko jälleensyntymisoppiin. Olen ainutkertainen Elina, jolla on yksi elämä. Ja sitten toivottavasti iankaikkinen elämä.

MITEN HOROSKOOPPISI IHMISKUVAUS OSUU KOHDALLASI OIKEAAN: En usko horoskooppeihin enkä tiedä niistä hölkäsen pöläystä.

IHANNEMIEHESI/NAISESI: Oma Mies / En osaa nimetä ketään ihannenaista. Pitäisi olla älykäs, fiksu ja kaunis.

ENTÄ MITÄPÄ TEET SEURAAVAKSI: Laitan pyykkejä koneeseen.

MISSÄ MENEE RAJA: En kestä sitä, että minua ärsytetään tai kiusataan tahallaan. Siinä menee raja.

INTOHIMOSI: Usko Jeesukseen, Mies

OVATKO MATTI & MERVI YHDESSÄ JUURI NYT: EVVK

MAINITSE KOLME SUOMEN PARASTA PAIKKAA: Pello, Vaasa, Ristinummi

ERIKOISIN PAIKKA MISSÄ OLET NUKKUNUT: Partiourallani olen nukkunut hyvinkin erikoisissa paikoissa. Joskus on tullut herättyä esim. teltan/laavun ulkopuolelta.

OLETKO KOSKAAN OLLUT ”HIRVEESSÄ JIIRISSÄ”: Sana on mulle outo! Jos se tarkoittaa humalaa tai krapulaa, en ole ollut.

OLETKO KOSKAAN JOUTUNUT PULAAN: Aika monta kertaa. Välillä olen vähän ajattelematon...

OLETKO ITSE TYYPILLINEN ALASI EDUSTAJA: En kovin tyypillinen.

OLETKO TILANNUT MITÄÄN TV-SHOPISTA: En ole.

KUULUISIN/SUURIN JULKKIS JONKA OLET TAVANNUT: Kirkollisia julkkiksia (=piispat, muusikot yms.) olen tavannut lapsuudesta lähtien. Eilen tapasin Juha Tapion. Oikeasti en ole kyllä kauhean julkkishakuinen ihminen. Julkisuutta enemmän arvostan sitä, millainen ihminen oikeasti on. Vaasassa näin kuningatar Silvian parin metrin päästä.

TYPERIN ASIA JOSTA OLET KILPAILLUT: En kyllä muista. En ole kauhean kilpailuhenkinen.

PISIN MATKA JONKA OLET KÄVELLYT: Eräällä vaelluksella kävelimme Miehen kanssa vuorokauden aikana 42 km.

MIHIN KUNINGASPERHEESEEN HALUAISIT KUULUA: Ruotsin kuningasperheeseen. Olen aina ihaillut sitä.

TYPERIMMÄN NÄKÖINEN TRENDIVILLITYS, JONKA MUISTAT: Yleensä minusta kaikki näyttää ensin typerältä ja kohta olen itse hankkinut trendivillityksen :).

KUINKA SYVÄLLÄ/ALHAALLA OLET KÄYNYT: En kovinkaan syvällä. Työasioissa olen pahiten lyönyt päätäni seinään. Nousen yleensä melko nopeasti ylös. Olen vähän kuin pomppupallo...

KOSKA KÄVIT VIIMEKSI LENKILLÄ: Tänään sauvakävelyllä.

MITÄ ASENNEVAMMOJA SINULLA ON: Olen aika avoin enkä tunnusta kovinkaan paljon asennevammoja.

KEIHIN SUHTAUDUT ENNAKKOLUULOISESTI: Yritän suhtautua jokaiseen kohtaamaani ihmiseen avoimesti.

ONKO TV-LUPA MAKSETTU: Ei ole koska meillä ei ole oikeata TV:tä, ainoastaan katsomme videoita ja DVD-videoita telkkarista. Olemme olleet ilman TV:tä jo 6 vuotta. Lasten mukaan saamme olla ilamn telkkaria vielä 4 vuotta.

MINKÄ MERKKISILLÄ AUTOILLA OLET AJANUT: Fiat Tipo (katastrofi), Skoda Felicia ja Octavia, Volkswagen Passat

OLETKO KOSKAAN JOUTUNUT TOSITILANTEESEEN JA JOS NIIN MISSÄ: Moniin tositilanteisiin, kun ihmiset ovat tulleet kertomaan vaikeista elämäntilanteistaan.

MITÄ HALUAISIT TUNNUSTAA MUILLE TÄSSÄ JA NYT: Elämä Jumalan käytössä on suuri seikkailu!

Haastan Pikkupapin ja Villen blogin

3 kommenttia:

karhurannanesa kirjoitti...

Oh mitä synkeitä salaisuuksia täältä paljastuukaan. Käytät siis Rainbow- tai Pirkka-hammastahnaa :D

Maria Puotiniemi kirjoitti...

Vai pomppupallo...mun mielestä sä oot superpallo! Paitsi, ettet pompi niin holtittomasti, mutta vauhdilla ja innolla kyllä :D

Elina Koivisto kirjoitti...

Sanopas muuta, olematon! Tänään ostin juuri uuden, Rainbow White -hammastahnan!

Kiitos pikkupappi mukavasta vertauksesta!